۷ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۱۴

چهارمین همایش"بانوان قرآن پژوه" برگزار می شود

چهارمین همایش"بانوان قرآن پژوه" برگزار می شود

چهارمین همایش"بانوان قرآن پژوه" با هدف تکریم و تجلیل بانوان برگزیده پژوهشگر در داخل و خارج از کشور، روز پنجشنبه 9 آذر ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالهیان دبیر اجرایی همایش" بانوان قرآن پژوه" در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری همایش بانوان قرآن پژوه تکریم و تجلیل از بانوان عرصه های پژوهش دینی در کشور است، اظهار داشت: محور اصلی برگزاری همایش فوق تجلیل از بانوان برگزیده علمی و پژوهشی در سطح کشور و همچنین در خارج از کشور است، این همایش با دستاوردهایی که در بر دارد گام جدیدی در حوزه معنویت در دین اسلام است.

وی در ادامه افزود: در همایش بانوان قرآن پژوه 25 نفر برگزیده در عرصه علم و پژوهش شرکت می کنند که از این تعداد 20نفر از داخل کشور بوده و 5 نفر نیز از کشورهای روسیه، لبنان، عراق و پاکستان آثار خود را در زمنیه پژوهشهایی که انجام داده اند ارائه می کنند.

حجت الاسلام عبدالهیان با بیان اینکه همایش فوق در مکان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت: همایش "بانوان قرآن پژوه" با هدف معرفی بانوان برجسته و پژوهشگر عرصه های دینی و با همکاری نهادهای فرهنگی و علمی برگزار می شود .

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه قرآن سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، موزه ملی قرآن کریم و سازمان حوزه ها و مدارس علمیه خارج از کشور از جمله دستگاههایی هستند که در برگزاری همایش بانوان قرآن پژوه مشارکت دارند .

  

 

کد خبر 413386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha